- Klub Miłośników Starych Tramwajów w Łodzi prowadzi renowację wagonu 5N z początku lat 60. By to się udało, potrzebna jest pomoc. Trwa zbiórka - możemy przeczytać na stronie Gazety Wyborczej.
- Łódzki Klub Miłośników Starych Tramwajów zamierza przywrócić świetność zmodernizowanemu wagonowi 5N. Potrzebne fundusze planuje zgromadzić za pośrednictwem portalu zrzutka.pl. Jeśli uda się zebrać 50 tysięcy złotych, wagon będzie mógł zostać zaprezentowany podczas grudniowego jubileuszu zajezdni Brus - możemy przeczytać w vortalu TransportPubliczny.pl.
Na nieczynnych przystankach tramwajowych pojawiły się klepsydry przypominające o zlikwidowanych liniach na Złotno, Koziny i Doły - możemy przeczytać na stronie Dziennika Łódzkiego.
Przychodzi do nas Jaś. Nie umie jeszcze przykręcić śrubki. Ale kilkanaście lat później jest panem Janem - mechanikiem, inżynierem albo motorniczym - mówi Jerzy Wojtowicz, wiceprezes Klubu Miłośników Starych Tramwajów - możemy przeczytać w portalu NGO.pl.
- 6 grudnia od godz. 14.30 na ul. Narutowicza między ul. Kilińskiego a P.O.W prezentowały się cztery Mikołajkowe Tramwaje. Na ich pokładach nie brakowało św. Mikołajów i reniferów - możemy przeczytać na stronie Radia Łódź.
- Z krańcówki tramwajowej przy Radiostacji na łódzkie tory wyjechały specjalne tramwaje. Jeden założył czerwoną czapkę Mikołaja, a drugi przebierał się za renifera. W pojazdach pojawili się Mikołaje, którzy rozdawali cukierki i czekoladki, a w specjalnym, imprezowym składzie, z głośników płynęły największe muzyczne hity - możemy przeczytać na stronie Telewizji Polskiej.
- Wydarzenie "Linia 41- jeszcze tu wrócę!" organizuje Klub Miłośników Starych Tramwajów. W sobotę jeździliśmy zabytkowym „41”, dziś można się przejechać "41 bis" - możemy przeczytac na stronie Życia Pabianic.
- Dla miłośników komunikacji miejskiej, ale również osób, które na co dzień nie interesują się taką tematyką to niemała gratka: po Pabianicach kursuje dzisiaj zabytkowy tramwaj. Możemy przejechać się nim za darmo, a przy okazji dowiedzieć się ciekawostek na temat jego historii - możemy przeczytać w portalu EPAInfo.pl.